Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to system informatyczny, dzięki któremu obywatele mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem internetu, natomiast przedstawiciele podmiotów publicznych - bezpłatnie udostępniać swoje usług w postaci elektronicznej. Ideą przyświecającą budowie ePUAP było stworzenie jednego, łatwo dostępnego i bezpiecznego elektronicznego kanału udostępniania usług publicznych, tak powstał portal www.epuap.gov.pl.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) - jest środkiem komunikacji elektronicznej, który służy przekazywaniu informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformacyjnej.
Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Praga udostępnia w ePUAP następujące formularze:
Pismo ogólne do Komendanta Wojskowej Komendy Uzupełnień Warszawa-Praga
Skarga, wniosek, zapytanie do Komendanta Wojskowej Komendy Uzupełnień Warszawa-Praga
W poniższych linkach znajdują się uruchomione dedykowane usługi umożliwiające obywatelom:
Wnioskowanie o powołanie do terytorialnej służby wojskowej
Wnioskowanie o powołanie do służby przygotowawczej
Powiadomienie wojskowego komendanta uzupełnień o utracie lub zniszczeniu książeczki wojskowej
Wnioskowanie o wykonywanie obowiązków w ramach Narodowych Sił Rezerwowych
Wnioskowanie o wydanie zaświadczenia potwierdzającego przebieg służby wojskowej
Dokładniejsze informacje o tym, jak korzystać z ePUAP znajdą Państwo >>tutaj<<